20160614

Haast vaderdag

Lezerspost

Het is haast “vaderdag” dus ben ik aan de late kant voor “moederdag” maar het zou toch iedere dag moederdag moeten zijn! Deze persoon lost het op met een kaartje voor haar / zijn moeder, zou dat ook gebeuren voor de vader?

Omdat ik volwassen kinderen en daarbij een schare kleinkinderen heb, gaan wij op stap en kunnen zij het lekker met elkaar vieren voor zover ze daar tijd aan besteden. Met al die werkende ouders is een moeder/vaderdag een beetje achterhaald. Goed voor de winkeliers, dat wel.

Dit jaar was ik in die periode in Amerika en wel in Minneapolis. In de geweldige grote Walmart-winkel, haast een winkelstad, de boodschappen gehaald en daar, aan mijn kar (wat is die enorm groot!) hing dit briefje.

Ik ben al wat ouder en in de winkel vragen ze altijd of ik een rolstoel boodschappenkar wil gebruiken. Zo een met een vlaggetje zodat ze mij kunnen terugvinden.

Weer thuis en nog nagenieten van de camper reis.
Met vriendelijk groet





Geen opmerkingen:

Een reactie posten