20110711

Briefje #209: Afrodisiaca

Als ik op een briefje een logo tegenkom dat ik niet ken, ga ik - nieuwsgierig als ik ben - altijd even googelen. Dat is in dit geval, hoe zal ik het zeggen, enigszins lullig. Tik in 'Levitra wiki' en het eerste woord wat in beeld verschijnt is 'erectiestoornis'. Oei. Dat is even schrikken op de vroege morgen. Natuurlijk, het is allemaal bespreekbaar tegenwoordig. Alle taboes de wereld uit, ik ben voor. Maar toch. Ik kan het niet helpen dat ik naar het briefje staar en aan die arme boodschapper denk. Wat zou hij allemaal al geprobeerd hebben? Zou hij al van alles geprobeerd hebben? Op dit briefje staat geen enkel afrodisiacum. Is hij daar te nuchter voor?Hij wil wel. Dat zie ik aan de boodschappen. Van de Creme Fress en de Champion soep creme dwalen mijn ogen weer af naar het logo. Levitra. WERKT KEER OP KEER. Kreun, welk flitsend reclamebureau heeft die geniale slogan nou weer bedacht...

1 opmerking: