20110405

Briefje #111: Snoetenpoetsers

Snoetenpoetsers? Handenbinders zul je bedoelen! Ik heb het over kinderen, ja. Hartstikke lief hoor, en ik ben ook keigelukkig als moeder, maar culinair tafelen: nee, dat zit er niet meer in. Het enige dat ze eten, is worteltjes en cherrietomaten, pasta (verse tortellini) met veel kaas (4 kazen saus plus geraspte kaas) en gehaktballetjes in tomatensaus (tomato fritto). Ik probeer er wel fruit in te krijgen, maar verder dan bananen en appels kom ik niet. Voor mezelf koop ik altijd sla erbij met mayo 30% vet (ik probeer nog steeds op gewicht te komen na die zwangerschappen). Maaltijden moet je ook allemaal vooruit plannen, want een kind heeft baat bij rust en regelmaat. Wijn drink ik niet meer, dat is enkel thee tegenwoordig. En vooruit, dan koop ik ook maar meteen van die uitwasbare stiften, want ik blijf aan de gang met snoetenpoetsers. Handenbinders, zeg ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten